Hösten har kommit

22 september 2009 § 12 kommentarer

Höstvindar

Höstvindar

Hej ! 

Jag vet inte om det är bra eller dåligt att hösten har kommit, men nu har jag beslutat mig för att det är bra …  det ger nya tillfällen till att fota och jag har nu tagit steget att öppna den här fotobloggen ! Jag hoppas att det skall ges tillfällen till lite intressant diskussioner om mina och andras bilder. Så egentligen är det ganska egoistiskt med en egen fotoblogg ! Fotointresset har alltid funnits där, men jag måste erkänna att det fick sig en extra boost efter en kursvecka nu i juli med en viss Terje H – tack för det ! Vi fick ju alla lite råd på vägen, och ett av mina var använd vidvinkel mer …. så vi får väl se😉 … men helt låta bli telet det kan jag nog inte ! Så från och med nu blir det fotgrafering samt bokskriving för hela slanten !

Ha en bra fotohöst !  Thorsten

Taggad:

§ 12 svar till Hösten har kommit

  • Ita skriver:

    Hej!
    Jag tycker att varje säsong tar något roligt med sig…. som varje ålder🙂
    Lycka till!
    Ita

  • Karin skriver:

    Hej där!
    Kul att ha en blogg till att hålla utkik mot.
    Hösten är alltid inspirerande med alla sina färger. Lika inpirerande kan det vara att hitta nya vägar i optikjungeln. Ska bli kul att följa vandrigen.
    Höstfärgerna på fjällkanten blir bara rödare och rödare. Härliga dagar är snart till ända innan kosan går söderut igen.
    Ha det gott!
    /Karin

  • Mats Nilsson skriver:

    Välkommen Thorsten
    Hoppas att du ska trivas med bloggandet.
    Ser fram emot att följa din blogg och bli inspirerad av dina bilder
    Med vänliga hälsningar Mats

  • Yvonne skriver:

    Härligt Thorsten. Kör hårt med bloggen. Ska bli roligt att följa den.
    Höstiga glada hälsningar från Yvonne

  • Thomas Eriksson skriver:

    ser bra ut
    mv
    Thomas Eriksson

  • Tomas skriver:

    Hej!
    Kul att höra från dig.
    Jo, visst är hösten fin men, själv känner jag alltid ett visst vemod vid denna tiden på året.
    Fast man kan ju pigga upp med lite kul bilder. Å din start va ju klart godkänd.
    Hoppas vi syns!
    Ha de gott!

    Tomas K

  • Tomas skriver:

    Ser man på. Har du nu tagit steget så är det bara att ösa på! Upp med bilder och åsikter så lovar jag att återkomma. Jag vet ju att dom finns där!🙂
    mvh Tomas

  • Thorsten skriver:

    Hej Alla !
    Stor tack för alla uppmuntrande kommentarer – nu gäller det att leva upp till det också🙂

    Mvh Thorsten

  • Arne Wennberg skriver:

    Det här kommer jag att följa med stor glädje !

  • MarieK skriver:

    Varmt välkommen till den bloggande världen! Hoppas du kommer att trivas🙂

Vad är detta?

Du läser för närvarande Hösten har kommitThorstens fotoblogg.

Meta