Öland i oktober 3

27 oktober 2009 § 14 kommentarer

Lite annat fans det ju också att titta på !

Va fan glor du på ?

Va fan glor du på ?

§ 14 svar till Öland i oktober 3

  • Morgan K skriver:

    Jättebra bild, det ser allt ut som dom är lite nyfikna på varandra. Kanske ska dom flyga ett chickenrace..:) Skämt o sido, den här bilden gillar jag verkligen ett fint motiv, där jag gillar dom typiska öländska stenarna som också finns med.
    Morgan

  • MarieK skriver:

    Snyggtoch påpassligt!

  • Mats skriver:

    En bra bild. Och med humor. Snyggt.

    /Mats

  • Tomas Eriksson skriver:

    Oj oj oj, vilka naturbilder. Den här kontrar jag med att jag skulle vilja ha tagit, mycket humor och så talande på alla sätt. Well done som de säger i frankrike😉.

    Mvh,

    Tomas

  • Arne Wennberg skriver:

    Vilken härlig bild, tagen i rätt ögonblick för att komiken ska komma fram. Sen finns det kvaliteer i kompositionen och formatet som jag gillar också.

    • Thorsten skriver:

      Hej Arne, ja det är alltid lite kul när man kommer över en sådan situation – det går ju liksom inte att plannera in ;-)))) CU Thorsten

  • Annika skriver:

    Ett härligt ögonblick. Humor i naturen det gillar jag. Visste väl att de var så där kaxiga🙂

    Tack för kommentar hos mig. Gällande din fråga så bemästrar jag inte ”skakis” och tar sällan med stativ som ofta behövs för dubbelexponeringar. Så min bild är en sammanslagen bild av två lager av samma bild i ps. En skarp och en oskarp med 25% opacitet.

    Ha det gott!

    • Thorsten skriver:

      Tack för din kommentar, det är alltid kul om det glädjer någon ! Tack för info om din bild, skulle man kanske pröva !

      // Thorsten

  • Tomas skriver:

    Stöddig örn och k(r)axig kråka.
    Kul bild, verkligen.

Vad är detta?

Du läser för närvarande Öland i oktober 3Thorstens fotoblogg.

Meta