Hårddisk breakdown

13 november 2009 § 5 kommentarer

Hej – måste tyvärr meddela att jag råkat ut för ett stort problem med min hårddisk ….. så #### *’******  + lite mer fula ord jag får återkomma med bilder o kommetarer när detta är löst – och hoppas att inte ALLA mina bilder har gått under ;-((((((((

Thorsten

§ 5 svar till Hårddisk breakdown

  • Morgan K skriver:

    Ingen lek när sånt här händer, jag har råkat ut för samma sak en gång och fölorade en hel del bilder. Det var dock den männskliga faktorns fel jag hade en extern hårddisk och fastnade i sladden så den åkte golvet bilderna rök men men…det var bara bita ihop. Nu tar jag backup ofta till DVD…
    Hoppas du inte förlorat några bilder!
    Morgan

  • Bo Strömberg skriver:

    Stackars dig! Alltid ett elände när sånt inträffar…fredagen den 13:e idag…
    Liksom Morgan hoppas jag du kommer förbi detta utan att förlora bilder. Lycka till!
    Bosse

  • Lars Niklas skriver:

    Nej, vad surt! Hoppas det går att reparera. Det värsta som kan hända. Jag håller tummarna!

  • Thorsten skriver:

    Tack för alla tröstande ord ! Ja, att missa en massa bilder vore ett disaster !!!! Jag får se hur det går på måndag ? // Thorsten

  • MarieK skriver:

    Hoppas det går bra!

Vad är detta?

Du läser för närvarande Hårddisk breakdownThorstens fotoblogg.

Meta