Fågel blå …

23 februari 2010 § 16 kommentarer

Hej ! Brukar undvika att lägga ut samma bild på mer en ett forum, men denna gång gör jag ett undantag, för att se om reaktionerna är olika pga forum, eller om det helt enkelt är bildens tillkortakommande som avgör kommentarerna ?

Ha de´Thorsten

Fågel blå

§ 16 svar till Fågel blå …

  • Mats Andersson skriver:

    En bild helt i min smak. Snygg placering av fågeln!

    /Mats

  • jukkalausmaa skriver:

    Spännande bild Thorsten. Gillar känslan av rörelse och riktning och blåtonen är helt i min smak.
    /Jukka

  • Thorsten skriver:

    Tack Mats o Jukka, det glädjer mig att speciellt ni tycks gilla bilden, då tror jag att det är kan vara ide att forsätta jobba på temat ! Ha de´ Thorsten

  • Morgan K skriver:

    Härlig svart fågel i en omgivning av underbar blå ton, bilden tar mig till drömland. -Lyckad bild!
    Morgan

  • Niklas skriver:

    Det kan vara en idé att vara lite sparsam med på vilka forum man lägger ut ”dubbletter”, det är nog en smaksak. Hur som helst, du bjuder på en skön bild här! Mycket vacker blåton, och härlig fartkänsla. Som Morgan säger, ett drömland.

    /Niklas

  • Magnus skriver:

    spännande och läcker bild! ähh jag lägger ofta samma bild i olika forum! spännande och kul att höra hur olika det tycks till!

  • Daniel Arvidsson skriver:

    Hej Thorsten och tack för kommentaren i min blogg! Personligen tilltalas jag mycket av den här typen av bilder och eftersom du är en driven fågelfotograf skulle det vara spännande att se fler ”experimentella” bilder av denna typ. Vad ser jag?
    Skuggan till höger ser nästan ut som en fågel i oskärpa. Linjerna från kamerarörelsen balanseras väl av den vertikala skuggan samt den skugga som lutar upp mot högra hörnet. I de ljusa fälten skönjs ansikten/ögon och andra figurer och tillsammans med fågelns rörelse skapas en liten berättelse.

  • Thorsten skriver:

    Tack Daniel, gladde mig att du uppskattade bilden med sin lilla historia. CU Thorsten

  • […] den här bilden vila ett tag eftersom jag såg två mycket bra bilder på kråkfåglar, först Torstens bild och sen Terjes. Men va sjutton den får komma ut i alla fall […]

  • MarieK skriver:

    Mycket snyggt – gillar verkligen allt i bilden🙂 !!!

  • Tomas Eriksson skriver:

    Denna tilltalar mycket. En riktig kanonbild helt enkelt… Well done som vi säger…

    Ha det bra Thorsten

    /T

  • Magnus Persson skriver:

    mycket spännande och läcker bild

Vad är detta?

Du läser för närvarande Fågel blå …Thorstens fotoblogg.

Meta