Vad väntar vi på …

27 februari 2010 § 10 kommentarer

Kände för att presentera en bild från … ja, just det sommaren !  Sitta och drömma sig bort och bara titta på vattnet (inte isen)  … Ha de bra till nästa vecka !  Thorsten

 

Image

§ 10 svar till Vad väntar vi på …

  • Morgan K skriver:

    Sommarbilder är ett måste när vintern känns som jobbigast. Jag längtar tills man kan höra vattnet en varm sommardag. -Din bild påminner mig bra om det!
    Morgan

  • naturbilden skriver:

    Ja det är nog sommarens ansikte som tittar fram bakom staketet av gräs. Även om jag gillar snö och vinter är jag nöjd med den varan nu så jag hoppas ”hon” (sommaren)släpps fri snart!

    /Anna

  • Tomas skriver:

    Din bild funkar ju utmärkt för detta ändamål. Det är en spännande framåtskridande riktning genom bladen. Spännande ljus är det också.
    /Tomas

  • MarieK skriver:

    Mmmm, bara sitta och titta på vattnet och kanske bada en eller annan tå😉 Det är inte utan att man längtar!

  • Thorsten skriver:

    Stor tack allihop, har varit en tur till Hamburg, så därför denna lite sena kommentar !

  • Peter Jonsson skriver:

    Sommarbilder kan vara bra att ta till när vintern är för påträngande, gillar den här bilden, verkligen snyggt🙂

    /PJ

  • Niklas skriver:

    Vad härligt. Längtar till den tiden då man kan bege sig ut i skogen och faktiskt inte frysa fingrarna av sig🙂 En bild som förmedlar denna känsla..

    /Niklas

Vad är detta?

Du läser för närvarande Vad väntar vi på …Thorstens fotoblogg.

Meta