En promenad i Hamburg …

11 mars 2010 § 11 kommentarer

I förra veckan tog vi ett par dagar i Hburg för att hälsa på nära o kära. Blev en del promenerande på stan, där träffar man alltid en och annan bekant ….  som …

Ha de´ Thorsten

 

Rathausmarktplatz

 

Några vänner

Buss nr 5

 

Coffee time ...

§ 11 svar till En promenad i Hamburg …

  • Niklas skriver:

    Alltid trevligt med en resa🙂
    Jag åker till Prag nu om tre veckor tror jag, födelsedagspresent. Ska bli kul..

    /Niklas

  • Tomas Eriksson skriver:

    Härliga gatubilder detta! Blir grymt sugen på att resa när jag tittar på dem. Den med mannen i bussen och den ”sjuka” reklamen är grymt bra!

    Ha det bra!

    /T

  • MagnusJ skriver:

    Snygga bilder!
    //MagnusJ

  • Mats Andersson skriver:

    Jag gillar de här bilderna skarpt!!!

    /Mats

  • Sundberg skriver:

    Fina bilder från H-burg!
    Själv var jag där i max 5 minuter en gång när jag tågluffade. Hade bara 5 minuter på mig att byta tåg där och det var riktigt stressigt! Sprang som tok o precis när jag var inne på andra tåget så stängde dörrar.

  • Thorsten skriver:

    Stor tack allihop, trodde inte min resbilder skulle ha något större intresse, men ibland blir man lite ++++ överraskad ! hade´ Thorsten

  • MarieK skriver:

    Härlig bildserie! Gillar tvåan med dess ringmärkta figurer på två ben ;)))

  • Arne Wennberg skriver:

    Skön bildserie. Att kvinnan inte tittade på dig när du låg i grodperspektiv och fotade gässen.
    Det blev i alla fall en lyckad situationsbild ställer människa mot fågel och skapar lite funderingar.

    • Thorsten Klint skriver:

      Ja, man får ju pröva lite bilder, även från andra miljöer ;-))) Prövade att ring dig i torsdagas från Lönnbo, … men nu tillbaka i Gtb :-((

  • Anders skriver:

    Den andra bilden är väldigt kul. Ser att fågeln är märkt, undrar varför.

    • Thorsten skriver:

      Tack för din kommentar … kanske de följer fåglarna i staden, men igentligen vet jag inte varför de är märkta : Ha de´ Thorsten

Vad är detta?

Du läser för närvarande En promenad i Hamburg …Thorstens fotoblogg.

Meta