NATUREN I FOKUS – Fotografisk Utställning 11 april

08 april 2010 § 11 kommentarer

 

Hej vänner och fotoentusiaster !

Tänkte slå ett slag för min utställning i Älmhult den  kommer att gå av stapeln i Kulturhuset Blohme´med Vernissage 11 april kl. 15-17, i samarbete med Älmhults  Konstförening. Utställningen pågår 11 April – 5 maj, så jag hoppas att ni får tillfälle att besöka den …. trots att det är  Foto-mässa i Göteborg … men vad är en fotomässa ?  det kan ju vara riktigt trist o tråktigt med en massa trängande människor  …. men oxå …. 

Så varför inte besöka Älmhult !!!

CU  THorsten

 

§ 11 svar till NATUREN I FOKUS – Fotografisk Utställning 11 april

  • Niklas skriver:

    Vad kul Thorsten, jag önskar dig all lycka till. Tyvärr är det lite för långt och svårt att komma ifrån allt här hemma. Snygg bild förövrigt med ett läckert färgspel i speglingen.

    /Niklas

    • Thorsten skriver:

      Tack Niklas, ja det är väl i längsta laget från Uppsala ;-))
      Ska bli spännande, och det är mer jobb än jag tänk mig …. men man lär ! Ha de´ Thorsten

  • Karin Yllö skriver:

    Önskar dig lycka till med utställningen!
    Hoppas allt fungerat fint och att hängningen gick bra.
    Hälsningar Karin

    • Thorsten skriver:

      Tack Karin, jo hängningen gick fint men tog sin tid (ca 5 timmar) att det ska vara så många saker att mäta och justera ;-)))

      Ha de´ o hälsa Jazzy o Anders🙂 Thorsten

  • jukkalausmaa skriver:

    Grattis Thorsten. Lycka till!
    /Jukka

  • MarieK skriver:

    Tack Thorsten för en mycket fin utställning! Jag hoppas verkligen att den går bra!

    Den rekommenderas varmt om ni har vägarna förbi Älmhult.

  • Irina skriver:

    Hej Thorsten, grattis! Jag är väldigt nyfiken hur det blir och önskar dig mycket succé! Jag tycker det var jättesynd att jag inte kan komma förbi…
    Hälsningar och kram,
    Irina

    • Thorsten skriver:

      Stor tack, det var sött av dig ! Ska lägga ut bilderna på hemsidan om ett par dagar… sååå😉 Lycka till med flytten ! Ha de´ Thorsten

  • Birgitta skriver:

    Grattis till utställningen! Lite långt bort tyvärr annars hade det varit kul att se den.
    /Birgitta

Vad är detta?

Du läser för närvarande NATUREN I FOKUS – Fotografisk Utställning 11 aprilThorstens fotoblogg.

Meta