Beatiful Blogger Award

07 juni 2010 § 5 kommentarer

Fick ett hedrande AWARD idag, tack ochg bugar för denna roliga utnämning; lite på allvar men mest på skoj antager jag! Det blir ju lite av en kejdebrevseffekt, så det ska bli kul. STOR tack Rickard, du har ofta roliga inlägg och underfundiga bilder, så det är en blogg som är klart värd att besöka !

När man fått utmärkelsen bör man:

– Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den.

– Tacka och länka till den som nominerade en.

– Nominera sju andra bloggare och länka till dem.

– Berätta sju intressanta saker om sig själv.

De här bloggarna vill jag gärna nominera, som på ett eller annat sätt betytt mycket för min egen inspiration. Ska oxå tillägga att många på Rikards list hade jag gärna placerat på min egen, samt ett stort antal andra namn från bl.a. syd och västsverige (får verkligen hoppas att igen känner sig förbigåd). You are  all  inspiring!

(Listan är utan inbördes rankning. Hela listan på inspiration ser ni på länklistan här till vänster!)

  1. Arne Wennberg
  2. Jukka Lausmaa
  3. Lars Niklas Virsén
  4. Mats Nilsson
  5. Peter Jonsson
  6. Daniel Arvidsson
  7. Jörgen Schön – Utsikten inifrån

 7 saker om mig själv:

  1. Inbiten fågelskådare
  2. Har spännande grannar (ugglor, starar, tonseglare, ängsorkar etc. hups glömde husmöss)
  3. Kan  numera inte låta bli att fotografera (Terjes fel!)
  4. Har äntligen lärt mig lite i PS
  5. Tycker bäst om våren (i motsattas till Rikard) med koltrast o taltrastsång; det är bästa som finns.
  6. Har lärt mig mycket av alla mina inspiratörer + en hel del andra nämda eller icke nämda fotografer – att se bilder !
  7. Lyckas delvis leva efter devise –  ta bilden nu, inte i morgon, inte en annan dag … det är nu som det händer, det är nu som ljuset är rätt …

Ja, så är stafettpinnen i rullning igen !  Få se var detta endar !!!  Ha de´ Thorsten

§ 5 svar till Beatiful Blogger Award

Vad är detta?

Du läser för närvarande Beatiful Blogger AwardThorstens fotoblogg.

Meta