Ett stilla lugn …

17 september 2010 § 4 kommentarer

Får väl lov att inse att ett stilla lugn har infunnit sig i naturen, dvs den svenska hösten är på väg. Det är nu inte så illa tycker jag, med alla  fantastiska färger som det brukar medföra. Återkommer därför med några bilder på en av mina favorit teman – flygande fåglar och lite längre slutatider !  Ha de´ Thorsten

§ 4 svar till Ett stilla lugn …

  • Birgitta skriver:

    Bra bild men inte tycker jag det ser ut att vara så lugnt. Snarare höststorm med flygande fågel.Snygga färger.
    /Birgitta

  • Peter Jonsson skriver:

    Spännande och riktigt läckert🙂

    /PJ

  • Johannes Glännman skriver:

    Ett stilla lugn vet jag inte om jag kan hålla med om riktigt. Jag tycker hösten är den årstid med mest action i faktiskt. Kronhjorten brunstar, älgen brunstar och dovhjorten brunstar. Flyttfåglar flyttar och färger exploderar…

    Helt klart uppskattat😀

    mvh // johannes

  • Thorsten skriver:

    Tack all för era trevliga kommentarer. Jag förstår vad ni säger om texten – kan nog hålla med om att de inte riktigt harmonierar, Titeln speglar kanske mer vad jag känner, och inte vad bilden föremedlar ! Ha de´ Thorsten

Vad är detta?

Du läser för närvarande Ett stilla lugn …Thorstens fotoblogg.

Meta