Öland sent oktober

02 november 2010 § 7 kommentarer

Ja någon dj… ordning får det väl vara med bilder från Öland, det SKA vara fåglar, eller hur ?  Så nu försöker jag reparera skadan med en ….

Ha de´ Thorsten

Sista storspoven för året ???

§ 7 svar till Öland sent oktober

  • Johannes Glännman skriver:

    Mnja, jag gillar ju när det är annorlunda och skulle gärna se mängder med bilder från öland om hur det egentligen ser ut, för nu vet jag bara hur fyren och alla fåglar ser ut.. Men din bild går inte av för hackor för det.. Riktig stämning och en stor del landskap, ljus och liten del fågel även om den är mycket viktig för bilden..

    Kanon !

    mvh // Johannes

  • Arne Wennberg skriver:

    Ja du den här gillar jag mycket. Den fina färgövergången och så känns den väldigt fräsch. Den överraskade mig på nåt sätt.

  • Karin skriver:

    Har tagit mig en titt i din blogg och ser vilka fantastiska bilder du tar🙂 Denna är ju så stämmningsfull med den guldgula solen som färgar vattnet och fågeln som sveper ovanför.
    Gillar dina Afrikabilder mycket också! / Trevlig kväll! / Karin

  • naturbilden skriver:

    Helt underbart hur spoven smälter in i vågorna! Vackra färger och färgtonskala!!! Skön bild! Behövs lite varma bilder på hösten!
    🙂 Lasse

  • Thorsten skriver:

    Riktigt stor tack allesammans, man blir ju riktigt glad🙂

    CU in Vårgårda

    Thorsten

  • Anders Åberg skriver:

    Normalt vill man ju ha att fågeln liksom flyger in i bilden, här har du gjort tvärtom och det funkar alldeles utmärkt.
    Det blir som en känsla av att solen knuffar på spoven.
    Det gäller att tänka självständigt.
    Mycket bra fotat.

Vad är detta?

Du läser för närvarande Öland sent oktoberThorstens fotoblogg.

Meta