God Jul och Gott Nytt Foto År 2011

21 december 2010 § 29 kommentarer

Vill verkligen tack alla min kära läsare här på bloggen för ett fint fotoår med många trevliga kommentare och diskussioner. Det har varit riktigt kul ! Jag hoppas att ni alla får en fin jul (och vit blir det helt säkert) samt en god start på det kommande året !  Själv ser jag redan fram emot flera spännade utbildningar och kurser, men framför allt att få fotaaaaaaa !

Firar ett litet jubileum innevarande vecka, då min blogg passerade 10 000 besökare, och det är ivarje fall för mig en lite milstolpe😉

Så i år blir det en riktigt sliskig klassiker till julbild !

Ha de´och simma lugnt ! Thorsten

§ 29 svar till God Jul och Gott Nytt Foto År 2011

  • Mats Andersson skriver:

    Stort grattis. Och en riktigt god jul!!!!!!!!!!!!!!
    – underbar bild.

  • Birgitta skriver:

    God Jul till dig också och hoppas du får en skön julhelg!
    /Birgitta

  • Henrik skriver:

    God Jul och Gott Nytt År på dig med Torsten! Visst har det varit ett fantastiskt år men 2011 blir nog bättre ..hoppas dina kattugglor kommer häckar hos dig nästa år också. Kanske träffas vi under 2011 på någon träff eller mässa, vore trevligt.

    Ha det gott
    Henrik

  • Morgan K skriver:

    God Jul och Gott Nytt År till dig också, hoppas du får fina och minnesvärda dagar.
    Morgan

  • Peter Jonsson skriver:

    God Jul Thorsten, härlig bild på de vackert röda herrarna🙂

    /PJ

  • Johannes Glännman skriver:

    God Jul på dig, lite i efterskott men ändå, det är ju fortfarande jul🙂

    mvh // Johannes

  • Thorsten skriver:

    God Jul till er allihop! och tack för alla trevliga och personliga hälsningar! Hoppas att ni haft en lugn o skön jul tillsammans med era nära o kära ! Min sambo o jag startade tidigt på d 22 dec. med Plovdiv i Bulgarien som mål. Vi kom fint till München,och satte oss på planet till Sofia , startade flög till Sofia , nästan, för där fick vi inte landa pga dimma. Ok tillbaka till München,stå i en djävla kö i 4 timmar för att bli ombokade och skaffa hotellrum. Nästa morgon upptäcker vi att vår bokning inte fungerar, får en ny till kvällen, sätt er oss på planet, flyger till Sofia, nästan, kan inte landa ….. ny kö, nytt hotell, ny väskinlämning, sova lite …. nytt flyg till Sofia och tro det eller inte vi landade i SOFIA … och i alla fall med 2 utav 3 väskor fick vi med oss … en riktig framgång ;-))) Ha en lugn o fin jul !!!! Thorsten från Plovdiv 18 grader VARMT ! Ha de skönt !!!! ;-)))

  • MarieK skriver:

    Jisses! Helt plötsligt försvann min längtan till varmaren breddgrader och en uppskattaning till att det mest avancerade transpormedlet som tillämpas under julhelgen är skidor : )

    Härlig trio du bjuder på som julkort! God och Gott!

  • Karin Björklund skriver:

    Åh, vilken vacker bild på domherrar! God fortsättning!

  • Arne Wennberg skriver:

    10000, men du!! jag har varit här minst 1000 gånger så om det är fler som jag så är det bara 10 personer som besöker bloggen. Hi Hi God Jul på er.

  • Micke Sundberg skriver:

    Alltid kul när man får besökare och kommentarer. Man får då motiteration att blogga oftare. Gott nytt år på dig med! Hoppas att 2011 blir ett bra fotoår!

  • jukkalausmaa skriver:

    Gott Nytt År Thorsten!
    /Jukka

  • Erika Ahlberg skriver:

    Önskar dig en God fortsättning och ett riktigt trevligt fotoår! Låter spännande med kurser🙂 Ska själv gå några och det ser jag verkligen fram emot!
    /Erika

  • Thorsten skriver:

    Hej alla, skulle givetvis kommentera alla trevliga hälsningar individuellt, men mitt internet är för tillfället sååååå långsamt att man kanpt kan öppna en sida utan att somna. Därför ett kollektivt Gott Nytt till er alla … och hoppas på återseende i det nästa (dvs nu) …. Ha de´Thorsten

  • Rikard Jansson skriver:

    Gott nytt år Thorsten!

    Tack för allt ditt engagemang och dina kommentarer under det gångna året, men främst de inspirerande bilderna i sig så klart!

    Hoppas att vi ses under 2011, kanske gemensam fotoutflykt?

    /Rikard

    • Thorsten skriver:

      Hej Rikard

      Nu ämtligen hemma i norden igen, tack för din fina kommenter …. ja en gemensam fotutflykt har jag absolut inget emot … låt oss plannera lite ! God fortsättning på 2011 ! Ha de´ Thorsten

  • Terje Hellesø skriver:

    Välkommen Thorsten som medlem i PhotoNatura!🙂

  • naturbilden skriver:

    Stort grattis till PhotoNatura-medlemskap!!!

    Bilden klassisk, men det med all rätt! Den slår!
    🙂 Lasse

    • Thorsten skriver:

      Tack Lasse !
      Stort grattis till PhotoNatura-medlemskap!!! Det samma ! Nu är vi ju nästan en ”Göteborgsfallang” som kanske kunde göra lite tillsammans ? Ha de´ Thorsten

  • naturbilden skriver:

    Grattis och välkommen även från mig! Kul att kanske kunna samåka ibland. Jag fegade ju ut när det var stora vattensamlingar i Halland och ishalka i Skåne i söndags…

    /Anna

  • Tomas skriver:

    Nu är det som sagt var min tur att gratulera – grattis även till dig!🙂
    /Tomas

  • Rikard Jansson skriver:

    Hörde om medlemsskapet, grattis Thorsten!
    Vi hörs o syns!
    /Rikard

  • Mats Andersson skriver:

    Grattis till PhotoNatura också!!!!!!!!!

Vad är detta?

Du läser för närvarande God Jul och Gott Nytt Foto År 2011Thorstens fotoblogg.

Meta