Art Project by Google …

03 februari 2011 § 8 kommentarer

Kan inte låta bli att ge lite reklam till en website som ger möjligheter att titta på konst på , i varje fall för min del, ett helt nytt sätt. Man kan i detalj, och jag menar detalj, titta på en del av de gamla mästarna. Man kan också bokstavligen vandra igenom mueseerna.  Listan är inte komplett men ändock imponerande lång.  Ta er en titt på ArtProject sponsrat från Google, det kan vara lönt !

Ha de´ Thorsten

Mörrumsån i impressionistisk tappning

§ 8 svar till Art Project by Google …

  • James skriver:

    Mycket imponerad av tillgängligheten av museekonsten på ArtProjekt sidan. Tack för tipset.
    Även impad av din åbild. Den hade platsat bra på någon av museerna.
    /James

  • Thorsten skriver:

    Ja, jag tyckte det var rätt spännade ! ha de´ Thorsten

  • jukkalausmaa skriver:

    Tack för tipset Thorsten, det skall jag kolla upp. Snygg bild, den ser ut som en impressionistisk målning. Ha det gott!
    /Jukka

  • Morgan K skriver:

    Länktips är alltid roligt, kvällens projekt blir att kolla upp din länk. Fastnade för bilden här och vid första anblicken kändes den konstig men ju mer jag tittar på den desto vackrare blir den. -Fräckt!
    Morgan

  • MatsNilsson skriver:

    Tack för länktipset Thorsten!
    Mörrumsån i impressionistisk stil kräver en längre betraktning men jag gillar att detaljerna sticker fram ordentligt. Den ska tittas på fler gånger det lovar jag.

    Vänligen Mats

  • Thorsten skriver:

    Hej all, kul om ni har någon glädje av länken .. jag gillade den i alla fall😉 Tack för fina bild kommenterer ! Ha de´Thorsten

  • Daniel skriver:

    Mörrumsån är alltid intressant att fotografera🙂 Hm, undrar om du ofta är där? Jag kommer ju därifrån fast inte härifrån. Detta är väl från Hemsjö typ? Känner igen bron. Intressant bild!!

    • Thorsten skriver:

      Jo, ibland då jag håller till i närheten av Älmhult/Delary …. ja ibland för man väl leka lite med sina bilder ! Ha de´´ Thorsten

Vad är detta?

Du läser för närvarande Art Project by Google …Thorstens fotoblogg.

Meta