In the twilight zone 2 …

10 mars 2011 § 4 kommentarer

Bara en lite uppföljare innan det blir ljusare tider ????  Ha de´ Thorsten

§ 4 svar till In the twilight zone 2 …

  • Henrik skriver:

    Denna tycker jag känns bättre än den första den känns inte lika rörig, men den första fungerar absolut också.

  • Thorsten skriver:

    Tack för det … den här är bättre, den andra går inte riktigt fram som jag tänkt mig ! Ha de´ Thorsten

  • jukkalausmaa skriver:

    Samma fina rörelse. En för mig mer positiv riktning, vilket tillsammans med den ljusare tonen gör att jag uppfattar denna som optimistisk. Vilket passar bra nu eftersom vi går mot ljusare tider.
    /Jukka

    • Thorsten skriver:

      Glädjer mig att tager dig en titt … alltid spännande hur andra uppfattar ens bilder ! Bra att du ser den positivt ,,,, CU i Hässleholm Thorsten

Vad är detta?

Du läser för närvarande In the twilight zone 2 …Thorstens fotoblogg.

Meta