Grand Vernissage … hos ScandinavianPhoto

10 maj 2011 § 8 kommentarer

 Hej Alla gamla o nya vänner, med eller utan kamera

Skulle uppskatta att ser er alla hos ScandinavianPhoto i Mölndal för Vernissage!

Tillställningen äger rum Måndagen 16 maj kl. 16.00 till 18.00 hos ScandinavianPhoto i Mölndal, på Sveriges framsida😉

Södra Ågatan 18A;    43135 Mölndal

Mycket välkomna !

PS Skulle ni mot förmodan vara osäkra på var det är se länken

§ 8 svar till Grand Vernissage … hos ScandinavianPhoto

  • Birgitta skriver:

    Lycka till! Tyvärr befinner jag mig för långt bort från Mölndal den tiden.
    /Birgitta

  • MarieK skriver:

    Utställning är alltid kul! Grattis och lycka till – jag hopppas du får massor av besökare! See ya!

    • Thorsten skriver:

      Jeps … det var ju egentligen denna som var planerad, och inte den förra som ”bara blev” CU2 Thorsten

  • hellemar skriver:

    Tjabba…

    Måndag alltså… Ska se vad jag kan hitta på – det verkar ju helt klart lovande i alla fall…🙂

    Henke🙂

  • jukkalausmaa skriver:

    Hej Thorsten!
    Kom äntligen iväg och tittade på din utställning. Många intressanta och annorlunda bilder, riktigt bra! Fastnade speciellt för de två bilderna på korp(?) och den på rådjuret. Känns bra att jag gick på det, detta skulle jag inte viljat missa!
    Ha det gott i sommarvärmen.🙂
    /Jukka

    • Thorsten skriver:

      Stor tack Jukka ! Glad att du gillade några av bilderna, och speciellt glad att du verkligen tog dig tid att åka ditt …. uppskattas !!!!

      Ha de´ Thorsten

      PS Kråka o dovhjort, men det är av underordnad betydelse

Vad är detta?

Du läser för närvarande Grand Vernissage … hos ScandinavianPhotoThorstens fotoblogg.

Meta