Charmigt sommartorp till salu …

22 juni 2011 § 6 kommentarer

Torp med naturen in på knuten. Ett idealiskt objekt för den händige. Fri parkering inkluderad.

Säljes till högstbjudande !

Kontakta T  Klint

Huset sett från entresidan

 

§ 6 svar till Charmigt sommartorp till salu …

  • Anders Åberg skriver:

    Skall vi köpa det Thorsten?
    Du lagar huset så lagar jag bilen, sedan säljer vi det för tre miljoner och köper kameror så skjortan står rätt ut…….

  • MarieK skriver:

    Bubblan är det i alla fall kultvärde på : ) Jag tänk – en sån har man ägt en gång i tiden. I ett annat liv känns det som. Min var vit och det gick inte att stänga av värmen när man väl satt på den. På jungfruresan söderut från Jämtland fick jag stanna nån stans i Hälsingland för att svalka ankeln. Tack och lov var det en vänligt mackkille som förbarmade sig och knackade lite, på en plåt, undertill. Sedan kunde jag lugnt fortsätta färden till Uppsala. Vilka minnen som poppar upp : )

  • naturbilden skriver:

    Slå till vet jag! Har du läst den finska ödehusboken (nu även på engelska har jag sett) av Kai Fagerström m.fl.? Bara att sätta igång att göra en svensk variant av boken som f.ö är en av de bästa naturfotoböckerna alla kategorier enligt min mening.

    /Anna

    • Thorsten skriver:

      Jo, det har jag faktiskt … håller helt med! Huset är sålt ;-)))))) till högstbjudande ! Mulle mek ! Ha de´ Thorsten

Vad är detta?

Du läser för närvarande Charmigt sommartorp till salu …Thorstens fotoblogg.

Meta