Vecka 26 med Terje …

13 juli 2011 § 6 kommentarer

Efter nästan en månads blogguppehåll tänkte jag nu sparka mig själv i baken och försöka lägga ut lite bilder i etern igen …

Efter en kursvecka med Terje och 18 andra kombatanter är i varje fall jag ganska sliten. Att få omgås med likasinnade och ”tänka” bild i en hel vecka känns som ett privilegium. Att se och diskutera andras bilder och höra ”domen” från il maestro är mycket stimulerande. Vill tacka alla ”lärare” dvs alla er kurskamrater , för nya insikter och ideer, och framför allt dig Terje för din generositet med din kunskap och inte minst det förtroende du visade oss alla med att ta med oss ut i ”dina” lodjursmarker. Ett stort förtroende som vi givetvis ska förvalta.  Trots en intelektuell härdsmälta inför sluprovet känner jag att kursen har fört mig framåt i mitt bildtänkande, och de ”bästa” bilderna tillkom nog utanför temat och efter kursen … så till slut TACK  Birgitta, Margareta, Martin, Charlotte, James, Magnus, Marie, Jeanette, Per Olov, Jörgen, Veronika, Helena, Kristina, Martina, Kerstin, Harriet, Mats och Terje !

PS Skulle någon ha blivit felciterad eller känner till en blogg som inte är länkad hör gärna av er😉

Ha de´ Thorsten

§ 6 svar till Vecka 26 med Terje …

Vad är detta?

Du läser för närvarande Vecka 26 med Terje …Thorstens fotoblogg.

Meta