Drömmar är viktiga …

24 november 2011 § 8 kommentarer

… att drömma sig bort en stund, att ladda batterierna, att tänka, att fantisera om framtiden, är i varje fall viktigt for mig …

Ha de’  Thorsten

§ 8 svar till Drömmar är viktiga …

  • Jörgen Schön skriver:

    Kan bara instämma…..problemet är bara att jag ofta drömmer för mycket och glömmer bort nuet🙂
    Önskar en fin första advent!

    Mvh, Jörgen

  • Kristina skriver:

    Sen sommarkväll med solig strand drömmer jag om nu när det piskande regnet förstör mina nyputsade fönster och stormen drar över skogen med djupa suckar

  • Erika Ahlberg skriver:

    Visst kan vi alla behöva ta oss den tiden, men nog alltför få som gör det. Själv skulle jag gå under om jag inte drömde mig bort, tillbaka i tiden till det ljuvliga, framåt i tiden med nya drömmar och mål, men jag stannar också ofta upp när jag är i den miljö jag trivs bäst i, i skogen, och är i nuet och bara njuter av dofter, ljud, rörelser och sällskapet.
    Må gott!

  • Thorsten skriver:

    tack alla for fina kommentarer, lite mer an bara ”fin bild’ …. uppskattas ! ha de Thorsten

  • Rikard Jansson skriver:

    Bra! Att utvidga sin föreställningsvärd är särskilt viktigt när det regnar så man knappt ser ut.
    Lätta färger i bilden bådar gott… är det en ljus framtid som väntar? :p
    /Rikard

  • MarieK skriver:

    Bilden, och texten, flyttar tankarna till en varmare och ljusare årstid. Adventstiden är fin och vintern är härlig med sitt ljus men … en varm skön sandstrand…

    Kort och gott jag gilla bilden : )))

Vad är detta?

Du läser för närvarande Drömmar är viktiga …Thorstens fotoblogg.

Meta