Ogräs, eller …

07 maj 2012 § 8 kommentarer

Enligt de flesta villaägares definition är detta ogräs som ska rensas bort. Enligt min definition är det bland de vackraste blommor som finns. Speciellt färgen tilltalar mig … det står var och en fritt att välja sin definition …  

Ha de Thorsten

Taggad: , , , , , , , , ,

§ 8 svar till Ogräs, eller …

  • MatsNilsson skriver:

    Håller med dig Thorsten! Inte katten är detta ogräs. Älskar dessa också väldigt mycket, men grannarna gillar inte min kärlek till dessa.🙂
    Bilden är riktigt härlig, den varma tonen gör att den blir väldigt behaglig att titta på, och softningen är härligt skön.

    Vänligen Mats

  • Helt min uppfattning åxå. De kan åxå plockas o bli ett underbart gott vin – förr fick man inte göra det för det blev för starkt!

  • MarieK skriver:

    Hemma lät inte mamma pappa klippa gräsmattan under bästa maskrosblomningstid ; )

  • Riktigt härlig vårkänsla i denna bild! Idag har jag också legat i en maskrosäng med kameran och visst är dom vackra!

  • Ina skriver:

    Kan inte annat än hålla med dig. Vackert!

  • Jimmy skriver:

    Snygg hantering av ytkänsla. Känns som det gula fältet bubblar!

    /Jimmy

  • kolarlotta skriver:

    Inte är det ogräs inte, vackra blommor och även när de är utblommade. //Lotta

  • Thorsten skriver:

    Är lite sen av mig, borde naturligtvis ha tacka alla personligen , men det känns lite senkommet nu… men vill i alla fall framföra ett STOR TACK till ALLA !

    Ha de Thorsten

Vad är detta?

Du läser för närvarande Ogräs, eller …Thorstens fotoblogg.

Meta